میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

با تسبیح

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۸ ب.ظ


برای ظهورت،

با تسبیح فقط

ور رفتیم همین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
میم صاد

نظرات  (۴)

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۵ فصل بروانگی

بسم الله

یا صاحب الزمان(عج)

هرروز ساعت دلم را عقب می کشم  تا خیال کنم دیرنکرده ای هنوز...

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا...!
به تو ایمان دارم ...
ایمان دارم به اینکه هرکی دلـــــش هوایی تو شود
تو هـــــوایش را داری ...
سلام

واقعا درست گفتی برای بعضیاکاملا صدق میکنه!
آخه به مرحله عمل که میرسه بعضیا جا میزنن!
خداکنه ما از اون دسته نباشیم


۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۵ عشق علیه السلام

اللهم عجل لولیک الفرج

رسول اکرم(ص):خشنودی پدر و مادر، رضای خداوند است؛ و خشم الهی در غضب پدر و مادر است.

--------------------------------------------------

اصرار فایده ای نداشت. هرکاری کرد مادرش اجازه نداد بره آبادان. می گفت:" نمی خواد راه دور بری؛ برو همین دانشکده مهندسی تهران" جواد هم وقتی دید مادرش راضی نیست، قید دانشگاه نفت رو زد و گفت:" من عاشق رشته مهندسی نفتم و دوست دارم برم آبادان. مطمئنم اگه نرم آینده ام خراب می شه. ولی چون مادر راضی نیستن؛ هرچی ایشون بگن، همون کار رو می کنم" اینو که گفت دل مادرش نرم شد و دیگه مخالفت نکرد.

«شهید محمد جواد تندگویان»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی