میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

خودم را

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۴۳ ب.ظ


خدایا،خودم را از تو می خواهم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
میم صاد

نظرات  (۲۰)

سلام
دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم ... 

دقیقا

سلام ممنون از حضورتون

پس منو حتما لینک کنید راستی لوگومو هم قرار بدین

و بگید چه عکسی میخواید روی بالا برتون باشه

در اصرا وقت ساخته میشه

koja linkam kardi?

۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۸ شارژ ایرانسل ، همراه اول مستقیم

شارژت رو از ما میخری؟

 

 

لینکم کن

۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۸ هیئت انصارالمهدی کشکوئیه
سلام سایت شما خوب است
سلام شما هم وب خوبی دارید ممنونم
سلام.ممنون بهم سرزدید.وبلاگ شماهم خیلی خوبه.من لینکتون کردم.بازسرمیزنم خوشحال میشم وبلاگ هموبی نگاه نذاریم.ممنون
خیلی موافقم با این جمله...

سلام

میشه بپرسم چجوری شد به وبلاگ من اومدید؟؟

ممنونم از لطفتون وبلاگ شما هم قشنگه

۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۵۵ مســـــافر ســــــــاده دل
مثل همیشه بی نظیر بود
به امید موفقیت روزافزونت
یاحق
SALAM webet alie
yani y kam motefavet bod
mici k behem sar zadi
میسی اط نگاه قشنگت
   ممنون که بهم سر زدید وبلاگ خوبی دارید

حکمت ، درختی است که ریشۀ آن

در قلب است و میوۀ آن در زبان



خیلی علی
۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۳۴ مهدی برمایون

جملات جالبی نوشتی من که دوست داشتم

پاسخ:

ممنونم

سلام وبلاگتون خیلی خیلی قشنگه وقتی داشتم متن های جالبتونو میخوندم واقعا از ته دلم خوشحال شدم  به این خاطر هنوز کسایی هستن که خدا و امام ائمه رو الویت اول خودشونو زندگیشون قرار میدن  من عاشق خدا هستم .

لطفا به وبلاگ منم سربزنید

۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۱۳ امیر یاربیگی
سلام . خوشحال می شوم به وبلاگ بنده نیز سر بزنید . 
دما واسه سفر کردن دور دنیا کلی وقت و هزینه صرف می کنن.
اما برای یه لحظه سفر به درون خودشون....
پاسخ:
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی