میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

حوصله خدا

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ب.ظ


خدایا

گناهانم را

به حساب این بگذار

که می خواستم

حوصله ات سر نرود!


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
میم صاد

نظرات  (۲۱)

nice
عالیه وبت مرسی سر زدی بازم سر بزن.
پاسخ:
سلام ممنونم ازحضورتون
بچشم

سلام

خواهش میکنم

شما هم موفق باشید

پاسخ:
ممنون مرسی
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۰۴ بانوی انتظار
مرسی که به من سر زدید. وب جالبی دارید. جملات بسیار زیبا ...
پاسخ:
سلام خواهش میکنم لطف دارید
مرسی ازحضورتون
بازم سربزنیدخوشحال میشیم

پست خیلی جالبی بود دوست خوبم[گل]

پاسخ:
سلام جناب یوسفی ممنونم ازتون
لطف دارید

ممنون که به وبلاگم سرزدید.

مطالب بسیار زیبایی بود.

موفق موید باشید.

ای چراغ دل تاریکم از این خانه مرو،
آشنای تو منم بر در بیگانه مرو،
شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من،
جانفشان تو منم در بر پروانه مرو،
سوختی جان مرا آه مکن، اشک مریز،
از بر عاشق دلداده غریبانه مرو
سلام سلام سلام
عالیه
آفرین
مهدیم من که مرا گرمی بازاری نیست/بهتر از یوسفم و هیچ خریداری نیست.،.،.همه گویند که در حسرت دیدار منند/لیک در گفته این طایفه کرداری نیست.،.،.ای که دائم به دعایی که ببینی رخ من/تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست.،.،.

سلام.نظر لطفتونه وبتون عالیییییییییی.ممنون ک اومدین.یاحق
خواهش
سلام
ممنون از نظرتون
وبلاگ شما خیلی جالبه

سلام چطورایی با مرام
ممنون که به وبلاگ ما قدم رنجه فرمودید
تا حدوی پست های وبلاگتو خوندم الخصوص
کلی با قسمتی که نوشته بودی نگید کفن
 مارو دارن واس خاطر اوس کریم کادو پیچ میکنن
قربون اوس کریم بشم که همه جوره بنده نوازی میکنه
 به من که کلی حال میده چون تمام عشق وهمدم و
همه کس وکارم ورفیق شفیقم فقط فقط اوس کریمه
خوش دارم آپ میکنی حتما خبرم کنی
موفق باشی
یاعلی
رخصت
kheili ghashangh bod
شما هم وبلاگ خوب با مطالب ارزنده ای دارید.
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۱ اسمان همیشه ابری نیست..

سلام مثل همیشه از مطالب خوبتون استفاده کردم.ممنون

سلااااااااااااااااااااام مرسی بهم سر زدی

وبلاگت خیلی خوبه

بازم بهم سر بزن اگه تبادل لینک میکنی خبرم کن منتظرتم خوشحال میشم...

مرسییییییییی لینک شدی دوست من

خوشحال میشم لینکم کنی...

پاسخ:
باافتخارلینک شدید
چقد قشنگ...
سلام بعضی از پست هاتون واقعا حرف نداره اینم یکی از اونا


دوستان به من هم سر بزنین 
این جمله منو تکون داد...
ای مالک اگر بنده ای را نیمه شب درحال گناه دیدی...سحرگاه با همان چشم به او منگرکه شاید توبه کرده باشد...
ببین کجای کاریم؟؟؟ پشت سر چندنفرکه اطمینان به گناهشون نداشتیم حرف زدیم!!!!
......خدا میبیندو می پوشاند مردم نمیبینند و فریاد میزنند....
ممنون که به وبم سر زدی, مطالب زیبایی در وبت گذاشتی موفق باشی
مگر خدا هم حوصله دارد که سر برود!!!آن هم با گناه ما!!!
آن رحمت خداست که با گناه ما دور می شود....
باب توحید اصول کافی رو حتما بخونید...فوق العاده هست...از جمله متونی هست که نمیشه وصفش کرد...فقط باید خوند

آپم منتظر حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی