میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

خواستن!

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۳۱ ب.ظ


خواستن فقط و فقط مال خدا بود و هست

کاش از مردم هیچ گاه چیزی نخواسته بودم!

هنوز دیر نشده است...

این اولین خواسته ام از خداست


 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۷
میم صاد

نظرات  (۱۳)

التماس دعا...
salam mer30 ke sar zadi be vebam bazam bia
خدایی بیشتر جمله هایی که میذارید عجیب تآمل برانگیزه.....

احسنت ....



پاسخ:
ممنونم
سلام ممنون از حضورتون بازم بیا

سلامـــ

*عارفی رادیدندمشعلی وجام آبی دردست.

پرسیدندکجامیروی؟

گفت میروم  باآتش بهشت رابسوزانم وباآب جهنم راخاموش کنم تامردم خدارافقط به خاطرعشق به اوبپرستندنه به خاطررفاه دربهشت وترس ازقیامت*

مطالبتون خیلی آموزنده وزیباست ولی حیف فرصت نکردم همشونوبخونم.انشاا...روزهای دیگه به وبتون میام.

"یـــ ا مهـــدی"

خواهش میکنم این تنها کاری که ما می تونیم انجام بدهیم 
پاسخ:
لطف دارید
۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۲۸ ســـــــــــــــــــــــاده دل
من کار ندارم دیگه باید شمارو لینک کنم
اجازه هست؟؟؟؟
پاسخ:
بله
۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۱ مســـــافر ســــــــاده دل
خب پس شماهم منو لینک کنید
:))))
پاسخ:
باافتخارلینک شدید
۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۲۷ مســـــافر ســــــــاده دل
ممنونماز لطفتون
فقط 1 پیشنهاد برای بالا رفتن آمار وبتون
روزی 1پست بذارین
کلأ کسایی که قلمشون پرتوانه مثل شما دیر به دیر آپ میکنن
حیفه متنهایی به این زیبایی انقدر کم بازدید بشه

سلام

وقتتون بخیر...

تک تک پستاتون رو خوندم و حدود 22 تاش رو هم یادداشت کردم...


خیلی زیبا بودن... بهترین پستتون "یعنی تفاوت " بود...


........................................

خوبی پستهای کوتاه اینه که آدم راحت میخونه و انتخاب میکنه!


طی 4 سالی که وبلاگ نویسی میکردم وب شما تنها وبلاگیه که کل مطالبشو خوندم...


پایدار باشید

دقت کردی ابجیت چقدر باقدمش خوبه....
خب ....دیگه ....خب......

عاااااالی بود...

با افتخار لینکتون میکنم...

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی