میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

اختصاصی

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۴۵ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم وصلی الله علی محمد وآله الطاهرین بَقیّةَ اللهّ خَیرَاً لَکُم اِن کُنتُم مؤمنین


 

عشق آسمانی...

 

 

ای غصه هایت قاتلم ، هر شب دعایت می کنم

 

 

داغت نبینم جان من ، جانرا فدایت می کنم

 

 

باید بلرزد قلبشان وقتی شنیدن این سران

 

 

گفتی که من فعلا فقط دارم: نصیحت میکنم

 

 

من با تو تنها ای علی ، عهد اخوت بسته ام

 

 

محض گل روی شما: دارم رعایت میکنم

 

وسلام برمنجی عالم ، انسان کامل،
 قطب عالم امکان<1>
بقیة الله الاعظم
 امام  مهدی علیه السلام ،عصاره ی خلقت، کهف الحصین وغیاث المضطر المستکین ، سلام بر اولیاء کُمّلِ الهی ، مقیمون الصلوة ،حافظان اسرارّ الهی ، مشاوران،کارگزاران ، خدمت کاران ،مجاوران ،اهل سرّ ،خِصیصین ومأنوسان ،همراهان وهمنشینان با مولایمان مهدی امام صالحان ،ومنجی عالمیان،علیه السلام 

وسلام بر شما،به پایگاهِ ما خوش آمدید

1-همیشه در زمین یک قطب و چهار اوتاد و چهل ابدال و هفتاد نجباء و سیصد و شصت صلحا مى باشند.      انوار نعمانیه(امیر المؤمنین علی علیه السلام) واکنون مولایمان امام مهدی علیه السلام قطب عالم امکان هستند
مـــــآ تــــــآ آخـــرش هـــســـــتـــیـــــم ســیـــدعــلی خــآمنـــه ای

zz:

      بالای صفحه ثبت نام طرح یاری امام زمان عج
      طرح یاری امام زمان عج به روزشد
      • نظردهی این پست بسته شد







موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۰۱/۳۰
میم صاد

نظرات  (۱۸۰)

۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۲۴ محمدصالح نیکومنش
عالی
لبیک یا خامنه ای ..

..........................

سلام دوست خوبم مرسی سرزدی وب شما هم قشنگه مرسی سرزدی گلم ممنونم از حضورت

وحشت از عشق که نه.ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه.ترسم از خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست
کوله باری است پر از هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل ماست
سلام مرسی از حظورت
سلام دوست خوب من از اینکه به وبلاگ این حقیر سر زدی و مرا مورد محبت خود قرار دادی ممنونم شما هم وبلاگ خوبی داری که ان شاالله مورد رضایت حضرت احدیت قرار بگیرد به امید دیدارهای بعد یا علی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم که بنده ی حقیرروموردلطف خودتون قراردادید
منتظرحضورشماهستم
بایدارباشیدوبرقرار
خیلی حال کردم باهااااااااااااااااااااااات
پاسخ:
سلام مرسی ازحضورت آقاحامدممنونم لطف دارید
راستی ماهرروز به روزهستیم خوشحال میشیم سربزنید

سلام و درود

مرسی

ممنون شما هم وبلاگه خوبی دارید

پاسخ:
سلام عرض شددوست عزیز
ممنونم ازحضورزیباتون
موفق ومویدباشید
سلام وبلاگ قشنگی دارید.
موفق باشید.
دقیقا

سلام.وبلاگ  خوبی دارین موفق باشین........

 

پاسخ:
سلام مرسی ازحضورتون ونظرلطفتون

سلام ممنون از حضورت عزیزم

 تا زنده ایم رزمنده ایم وتا آخر ایستاده ایم

 

سلام اخوی

پاسخ:
سلام داداش خوش اومدی
صددرصد
سلام.با افتخار لینک شدید.ممنون ک سر زدید.اگ دوس داشتید بلینکم
سلام با افتخار لینک شدید ممنون از حضورتون

سلام دوست عزیز از وبلاگت خیلی خوشم امد منم با همین نظرت موافق هستم موفق و پیروز باشی

salam vebet ali bod
aziz jan mamnoon sar zadi
خیلی وبلاگ خوبی دارید. خیلییییییییی. به ما هم سر بزنید
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۱۶ بچه سید از ناجی آخر

جاذبه سیب، آدم را به زمین زد…

و جاذبه زمین، سیب را…

فرقی نمی‌کند،

سقوط ، سرنوشتِ دل دادن به هر جاذبه‌ای، غیر از خداست

به جاذبه‌ای می‌اندیشم که پروازم می‌دهد........

خـــــدا…

سلام آقا محمد صالح عزیز
وب خیلی خوبی داری دادا.
الهی که همیشه در پناه گل نرگس باشی.
محمد
سلام دوستم..
مرسی از حضورت!
وبلاگ شما هم خیلی عالیه...
سلام
ممنون که بهم سر زدین
الهی همیشه سلامت و شادباشید
ممنون

سلام 
ممنون که یادی از ما کردید
شاد و کامروا باشید
مرسی سرزدیت لذت برد از مطالب موفق باشید
دیدی اومدمممممممممممممممممممممم...
تونم وبلاگ توپی داری هااااااااا پسره
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۵۶ انجمن جلال آل احمد

 

سلام......

 

 

ووووووووووووووووووووووای من عاشق این نوع شعرا هستم خیلی خوشحالم که از اینا تو وبت داری مطمئن باش خیلی از این به بعد به وبت سر میزنم
سلام
کجا مطلب جدید نوشتید؟؟؟
اینا که همون قدیمیان!
نظر نذاشتید در مورد مطالب وبمون؟

عکسهایی که گذاشتید بهترین عکسهایی هستند که در عالم وجود دارند...زیادشان کنید!

بعضی ها را خیلی نصیحت می کنم!بعضی ها خیلی به نصیحت احتیاج دارن اما نمی پذیرنش...شما به نصیحت های دیگران گوش دادید که نیازی به نصیحتتان نمی بینم!...باز هم ادامه دهید
ممنون به وبم سر زدی دوست
پاسخ:
خواهش میکنم

سلام دوست خوبم

ممنون به من سر زدین

وبلاگ خیلی خوبی دارید

موفق باشید

لینکتون کردم

یاعلی

ممنون که به وبلاگم اومدی.

تا حالا سایتی مثل مال تو ندیده بودم. خیلی جالبه برام.

دوست دارم به دوستیمون ادامه بدیم. و به وبلاگ‌های هم سر بزنیم و با خوندن مطالب هم، و نظراتی که می‌دیم، باعث پیشرفت همدیگه بشم. نظرت چیه؟ موافقی؟

شما هم وبلاگ خوبی دارید

دوستم موفق باشی

بر دوست ادیب وفهیمم درود.بسیار لذت بردم از دل نوشته هایت و وبلاگت .مانا باشی
پاسخ:
سلام ممنونم موفق ومویدباشید
هستیم پشت شما خالی نیست سید علی خامنه ای

ب سایتت خیلی خوب بود لذت بردم

پاسخ:
خواهش میکنم
عالی بود.......پر محتوا و دلنشین...
۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۴ دانیال خرم - نویسنده خاموش شهر
سلام و عرض ادب
ممنون از حضور سبزت
وبلاگ مفید و خوبی دارید

سرزمین آزادی

می دانی؟
 
یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است
 
و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

... ... باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.

حسین پناهی

سلام وب عالی دارین من لینکتون کردم ....سلامتی سید علی یا علی

salam doost jonam ba ejazat linket kardam khooshhakl misham u ham haminkaro koni bazam bem sar bezaaaaaaaaaaannnnn
dooste u *

زیبا بود
سلام اره تا اخرش هستیم
با سلام.از اینکه از وبلاگ ما بازدید کردید تشکر میکنم
پاسخ:
خواهش
خون دل خوردیم و عهد نشکستیم
عهدی که با امام و سید علی بستیم
چون هست فداکاری ما مدام
در روز خطر دوباره ما هستیم

سلام دوست عزیز
ممنون که بهم سر زدی
اگه دوست داشتی بگوبا چه اسمی لینکت کنم و اگر هم خواستی این حقیرو با اسم ♥برای همیشه♥ لینک کن

سلام

عالی مرسی که سر زدین

چه جالب چقدر زود
سلام///ممنون که به وبلاگم سر زدین . شما هم وبلاگ زیبایی داری و موفق باشی
فکر نمیکردم انلاین باشین زود جوابمو دادین
پاسخ:
اتفاقی بود
چرا که نه وقت کنم حتما
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۲۵ امیر یاربیگی درویشوند
سلام . وبلاگ خوبی دارید . به وبلاگ بنده نیز سر بزنید .یا حق .
سلام دوست عزیز-وب قشنگی داری،خوشحال میشم به منم  گاهی سر بزنی


اگه دلت خواست منو با عنوان متفاوت ترین سایت عاشقانه لینک کن

منتظر حضور گرمتم

 
پاسخ:
ببخشیدآدرستون رواشتباه گذاشتید

نه جدی

من اسمتون رو به م صاد یه جایی دیدم نمیدونم کجا

پاسخ:
اشتباه دیدید

سلاموب شما هم زیباس....

مطلب دلتنگی دلمان را تنگ کرد...

ی سوال فنی: من چطور میتونم قالب وبی مث قالب شما داشته باشم؟

قبلا ب سایت "بیان" سر زدم ولی بلد نبودم چطور یکی از قالبها رو کدش رو بردارم می شه راهنماییم کنید؟خدا خیرتون بده

سلام.وبلاگ خوبی داری.خوشحال شدم که با وبتون اشنا شدم.مرسی

لام ممنونم بهم سرزدین.

سلام خسته نباشید .. وبلاگ خوبیه .. موفق باشید ..
سلام ممنون از اینکه بهم سرزدی شما هم لینک شدید
موفق باشی
سلام وبلاگتون عالیه
با افتخار لینک شدید
اگه خواستید لینکم کنید
منتظر جوابتون هستم
سلام داداش م منون.وبلاگ شما هم خوبه .تم رو عوض کن بهتر میشه.
پاسخ:
خواهش میکنم دراسرع وقت حتما
سلام روز مادر بر همگان مبارک.
پاسخ:
برمادران عزیزمبارک
سلام دوست گلم تو هم وبلاگ خوبی داری ..قثط عکس داخلش نیست عکساشو زیاد کن
پاسخ:
حتما
سلام.ممنون سر زدین.موفق و موید باشین

سلام دوست عزیز.وبلاگ جالب و زیبایی داری.

موفق باشی.

همچنین ممنون از حضورتون.

پاسخ:
خواهش میکنم
mamnoon keh sar zadid
vebe ghashangi darid

سلام ودرود برشما دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید امیدوارم در همه زمینه موفق وپیروز باشید.اگردوست داشتید وب من راهم لینک کنید.التماس دعا.یاحق.

گفتن نداشت

 

معلومه که تا آخرش هتیم

 

وظیفمونه

 

ممنون از اینکه بهم سر زدید

یا مهدی

نردبان این جهان ما ومنی است عاقبت این نردبان بشکستنی است

لاجرم هرکس که بالاتر نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست

سلام وب خوبی داریدخوشحال شدم بهم سرزدی

۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۱۵ مدیر وب قاصدک
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید اگه زحمتتون نمیشه هر وقت آپ کردید اطلاع بدید یا مهدی تعجیل در ظهورش صلوات
سلام
سپاس از حضورتون
الحمدالله خوبین شما؟
راستی شما قرار بود یک سایت راه اندازی کنید درسته؟
فکر کنم استارتش هم زده بودید؟چی شد؟


حــّـوا را دیــدمــ ـ ـ . . . کـولـی شـده بــود ! ! !

بــه هــر گــوشــه از ایـن دنـیــا سرکـــ می کشـیــد ،

پـــیِ آدمــ ـ ــ میــگــشــتـــ . . .

س
ممنون که به وبم سر زدی
وبت خعلی باحاله خوشم اومد
سلام ممنون ک به وبم سر زدی
وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی

salam bashe hatman behetoon sar mizanim

mamnoon ke sar mizanid

کاش هیچوقت بزرگ نمی شدم تا برای همیشه در آغوش مادرم جای میگرفتم...

وب خوبی دارید لطفا به وب من هم سر بزنید

shoma ham ba eftekhar link shodin
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۷ گـــــنبد طـــــلا
سلام بر ذاکر با اخلاص اهل بیت
کربلایی محمد صالح انشالله.....به همین زودی
لطفا هم به مون سر بزن و هم مارو با نام گــــــنبد طـــــلا
لینک کن
SALAM VEB KHOBIYE BE MANAM DAR BEZAN

سلام

همیشه یادمان باشد که زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست

و قدم هایمان باید طوری باشد که حتی دانه کشی زیر پایمان له نشود . . .

سلام علیکم

میخواستم یه وبی بهتون معرفی کنم حتما بهش سر بزنین واگه دوست داشتین لینکش کنین
(خیمه گاه فاطمیون)yavaranemahdi313.blogfa.com
پاسخ:
چشم

سلام ممنون سر زدید وب عالیی دارید

سلام ممنونم که دعوتم کردین بیام .و ممنونم که به کلبه سردم سر زدین فقط واسم دعا کنین که به خدا نزدیک بشم و باعث نشم دل امام زمان(عج) ازم برنجه

ممنون اظ حضورت ىوست کلم

وب شماه مبســــی زیباست

سلام
ممنون که بهم سر زدید
با سلام
ممنون از حضور سبزتون
گشتیم گشتیم
ذکری برتر از صلوات بر محمد و ال محمد نیافتیم

سلام ممنونم به من سر زدی پستهای قشنگیداشتید

برای فرج آقا بسیار صلوات بفرستید شاید انتظار پایان یابدبه امید دیدار آقا با روی سفید

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

وب زیبایی دارید ممنون ک به من سرزدی

سلام وب قشنگی داری مرسی ک بهم سرزدی
ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن آرزو هایت سخن می گویند.......
سلام وبلاگ زیبایی داری
جملاتتون امید بخش و قشنگه موفق باشید
بازم به من سربزنید خوشحال میشم
سلام وبلاک خوبی دارید ممنون از حضورتون

سلام وبلاگ قشنگی داری.راستی چرا پروفایل نداری

۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۰۱ سرباز امام خامنه ای

سلام و عرض ادب

تشکر از حضورتون

براتون ارزوی موفقیت دارم

--------------------------------

ما از خُم پرجوش ولایت مستیم...
عهدی ازلی با ره مولا بستیم...
بنگر که وظیفه چیست در این میدان...
ما افسر جنگ نرم آقا هستیم...

۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۳۶ غلامرضا محمدپور
سلام داداشی ، یه دنیا ازت منونم ، قربون همه مهربونی هات
سلام داداش محمد صالح.من همیشه بهت سر میزنم چون وبلاگت خیییییییلی جالبه.مطالبت روح ادمو تازه می کنه.قربون امام زمان بشم که هر جا اسمشو می بینم دلم اروم میشه.خدا خیرت بده داداشی.ایشالا خوده اقا اجرتو بده
شاد باشید و موفق
سلام

کارجالب وقشنگیه.
شرایطش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبتون با افتخار لینک شد.
ممنون وبم رو لینک کردی. چرا بهم نگفتین تا وبتون رو لینک کنم
دوباره سلام

وقتی شرایط طرح رو گفتین. منم پذیرفتم؛ چشم تو طرحتون شرکت میکنم. چرانکنم؟

فرض کن حضرت مهدی(عج) به تو مهمان گردد

ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی

باطنت هست پسندیده صاحب نظری

خانه ات لایق او هست که مهمان گردد

لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری

 پول بی شبهه و سالم ز همه دارائیت

داری آنقدر که یک هدیه برایش بخری

حاضری گوشی همراه تو را چک بکند

با چنین شرطی که در حافظه دستی نبری

واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران

میتوان گفت تو را شیعه اثناعشری؟




پاسخ:
خدامیداند
salam duste azizam mamnunam az inke b vebam sar zadi khoshhal misham linkam koni age dust dashty link koni khabar bede manam linket konam
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس گرامی ممنون به این وب سری زدید شما هم وب زیبایی دارید موفق باشید یا حق 
salam mersi az inke mano link kardin shoma ham link shodi 

سلام.ممنون از حضورت در وبلاگم.....من هم مایلم در این طرح امام زمان شرکت کنم...لطفا اطلاعات بیشتری بدید....
اگه مایل بودید تبادل لینک کنیم....

این طرح جذب یاران امام زمان بسیار طرح جالب و ایده ای جذاب است  به خدا توکل کن موفق و سربلند و عاقبت بخیر باشی

سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی

خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی خیلی دلم میخواست توی طرح یاری امام زمان شرکت کنم

ولی من اینقدر رو سیاه هستم که شرمم اومد ثبت نام کنم

 

سلام مرسی که اومدی دمت گرم خیلی خوشحال شدم.....
بیایی یا نیایی...؟! خدا داند
مسأله این است که جان جهانی

۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۳۴ گـــــــــنبد طـــــــــلا
سلام ممنونم از اطلاع رسونیت محمد جان
تا یار که را خواهد.....انشالله مارو هم جزء سربازاش حساب کنه
عجل الفرج...یاعلی

سلام دوست عزیز

 

از مطالب قشنگ و مفیدت استفاده کردم ، آرزوی دیدار یار ولو به لحظه ای رو برات آرزومندم .

 

ممنون از بازدیدت

 

موفق و در پناه آقا

سلام ازاینکه به وبلاگ من سرزدی ازشماسپاسگزارم ضمناًتلاشتان رابرای ارتقاءفرهنگ مهدویت ارج می نهم
وبلاگ کم نظیری دارید.در عین پر محتوا بودن ! مطالب خیلی مختصر و مفید هستن.خیلی عالی بود.خوشم اومد.موفق باشید.
پاسخ:

ممنون لطف دارید

مرسی ازحضورتون

سلام !
ممنون نظر لطفتونه
وبلاگ شما هم حیلی پربار و معنوی است
با افتخار لینک شدید
به امید ظهور نزدیک آقا امام زمان (ع)
یا علی

سلام وب خیلی قشنگی دارین.ازمطالبتون خیلی خوشم اومد.

من تازه یه وب جدید ساختم

اگه میشه به منم سر بزنین ولینک کنین لطفا.....

تبریک میگم بابته راه اندازی جت روم
قصدتتون از راه اندازی چیه؟؟منظورم اینه اون هدف خاصه ک دنبال میکنید چیه؟
تو این چت روم مذهبی چه اتفافی چه بحثی قراره باشه
پاسخ:
سلام ممنونم ازحضورتون
خواهش میکنم
____________________
راستش هدف مااینه که درهرجایی که هستیم بتونیم 2تابحث مفیدداشته باشیم که حداقل گناهانمون کم شه
مث یک شب که توهمون چتروم یکی حقیررونصیحت کردوبه گناهم پی بردم
____________________
خب قضیه ی بحث خیلی بحث های مذهبی هست که میشه درموردش صحبت کرد

زیبا بودم مثل همیشه...

 

بروزم تشریف بیارید

۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۳۵ محمد فرضی پوریان

با سلام خدمت شما و عرض ادب. خدا قوت و خسته نباشد.

حقیر این صفحه از وبلاگتون رو اجمالا خوندم ، مطالب خوبی نوشته بودید دستتون درد نکنه و خدا خیرتون بده.

نکاتی رو به عنوان پیشنهاد می نویسم که اگه مراعات بشه وبلاگتون بسیار عالی میشه: 1. از احادیث اخلاقی معصومین (علیهم السلام) در وبلاگتون استفاده کنید. 2. به نشر معارف و مبانی ناب اسلامی بپردازید تا تبلیغی برای اسلام و شیعه باشد. 3. اگر در وبتون مطالب علمی و آموزنده و اعتقادی هم قرار بدید خیلی عالی میشه. چرا که دشمن در این زمان رو آورده به جنگ نرم و خراب کردن اعتقادات شیعیان و بچه مسلمونا لذا وظیفه ما در این میدان مبارزه و دفاع از ارزش ها و مبانی قوی اسلامی است. الان جبهه اصلی دفاع از حریم اسلامه اما با قلم و دانش. شما می تونید مباحثی مثل اثبات توحید، معاد، نبوت، امامت و ... رو تو وبلاگتون قرار بدید. برای این کار حقر در خدمتتون هستم و می تونید از سایت ما هم کمک بگیرید.

من الله التوفیق و خدا نگه دار.

سلام. خوبید؟ خسته نباشید. خوب شما هم ما رو فراموش کردید ها...
التماس دعا دارم مخصوص داداش مهربون من
معیار...........

م.ق

ا.ر.م

هاشمی

.

.

.

.

باز این ذهن عاشق من با دل دیوانه ام روی هم ریخته اند

و دستم را مجبور به نوشتن کردن

 

شما هم یاری کنید بخونید

منتظرتون هستم

 

راستی...........سلام

 

شاید...........

۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۰۵ شهرخوبان مامونیه
سلام
خوب بودی .اگر دیر امدم اینک مرنج ازمن
التماس دعا
دعوتت را چند روز پوشت گوش انداختم زنده باشی وموفقتر
آرزویم این است:

نتراود اشک از چشمان تو هرگز...

مگر از شوق زیاد

و به اندازه ی هر روز، تو عاشق باشی

عاشق آنکه تو را می خواهد

و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد

آرزویم این است...

مسافر گفت:
اگر در پیش رو راه جدیدی نیست
وگر در خاطرت حرف گوارایی؛
نرفتن بهتر از رفتن
نگفتن بهتر از گفتن.

سید علی میر افضلی

 

______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
عیدتون مبارک


پیامی دیگر آوردم… به مردان اینجا نگاه مکن… اسمشان مرد است ؛ من اگر خوردم زمین به نامردی همین مردان بود… زمین مرد بود که مرا بلند کرد … خودت را زمین بزن ؛ اما دست مردان اینجا را نگیر …
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۳ محمد فرضی پوریان
با سلام و ممنون از این که به ساین ما اومدین. حقیر و دوستانم در خدمتتون هستیم.
سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن خوشحال میشم
باسلام وادب تمام
اول بایدبگویم که وب منحصربه فردی داری
انشالاه ما بتوانیم  راه شهداراادامه بدهیم
به وبلاگ من سربزن نظریادت نره نظرشما درمورد تبادل لینک چیست؟؟؟؟؟
یاحق ا للهم عجل لولیک الفرج

سلام...

تنها کاری که از دست ما بر میاد دعاست...انشاالله اونی که صلاحیت داره و میتونه واقعا کاری برای این مردم و مملکت انجام بده رای بیاره...

ممنون از این پست خوب و مفید...

من دارم بررسی می‌کنم. هنوز به نظر قطعی نرسیدم. بین چند تا کاندیدا دودلم.

سلام
ممنون عالی بود

به نام عشق که زیباترین سر آغاز است 
هنوز شیشه ی عطر غزل درش باز است

جهان تمام شد و ماهپاره های زمین 
هنوز هم که هنوز است کارشان ناز است

هزار پند به گوشم پدر فشرد و نگفت 
که عشق حادثه ای خانمان بر انداز است

پدر نگفت چه رازی است این که تنها عشق
کلید این دل ناکوک ناخوش آواز است

به بام شاه و گدا مثل ابر می بارد 
چقدر عشق شریف است و دست و دل باز است

بگو هر آنچه دلت خواست را به حضرت عشق
چرا که سنگ صبور است و محرم راز است

ولی بدان که شکار عقاب خواهد شد
کبوتری که زیادی بلند پرواز است


سعید بیابانکی 

سلام خوبید ممنون از حضور سبزتون من شما رو لینک کردم خوشحال میشم منم رو لینک کنید
slm sharmande saram shologh bod natonestam biyam az 18 be bad dige ziyad miyam
rasti manam ba pish bini shoma moafegham
با نام رضا دلت مصفا گردد
درد و غم سینه ات مداوا گردد
گر روی نهی به درگهش با اخلاص
 هر عقده ز کار بسته ات وا گردد


 ذبیح الله احمدی [گل][گل]


سلام...............خوبید؟؟........ممنون از دعوت...ازت میخوام به اونیکی وبلاگم بیا و اونجا تبادل لینک کنیم چون شاید دیگه این وبلاگم نیام...آردس شم برات گذاشتم

سلام
خدا قوت
البته لبیک یا خامنه ... اما یادمون نره دنبال ویژگی هایی که آقا گفتند توی کاندیدا ها باشیم... از چیزهایی که ایشون روش تاکید داشتن روحیه مقاومت و ایستادگی بود...
ممنون از حضورتون
پایدار باشید...
حتماً. مگه می‌شه از سایت خوب و مفیدی مثل سایت شما بگذرم. حتماً سرم خلوت شه، میام. امتحاناتمو بدم، حتماً میام. باعث افتخارمه که به سایت شما بیام و مطالب مفیدتونو بخونم.
خدا کمکمون کنه تا بتونیم یه انتخاب خوب انجام بدیم.
انشاله.

سخت است ولی مولا، خوب است نمی آیی



دلتنگ توام اما خوب است نمی آیی



یک کوفه فریب و غم،



یک شام پر از محنت



آیی تو شوی تنها، خوب است نمی آیی



یک نیمه ی شعبان را در فکر تو می مانند



از فکر روی فردا، خوب است نمی آیی



یک جمعه فقط ندبه، یک هفته فراموشی



بود تو شود رویا، خوب است نمی آیی



لاف غم عشق تو ذکر همه ی مردم



بنگر به دل آنها، خوب است نمی آیی



پیش نظر بعضی حاجت بدهی خوبی



اما نه برای ما، خوب است نمی آیی



یک شام سه شنبه را در کوی تو می آیند



اما دلشان اینجا، خوب است نمی آیی



سرداب تو مخروبه، قبر پدرت ویران



شهر تو پر از اعداء، خوب است نمی آیی



با این همه درد و غم، می سوزی و می سازی



ای منتقم زهرا، خوب است نمی آیی

سلام
چه وبلاگ خوبی دارین
خیلی بانمکه، ینی برام خیلی جالبه:)
امیدوارم همیشه موفق باشید

مرسی ازین که قابل دونستید و بهم سرزدید

سلام دوست عزیز مرسی بهم سرزدین
رحلت امام (ره)تسلیت باد

سلام ممنون از اینکه سرزدید... شما هم وبلاگ خیلی خوبی دارید...

فقط منظورتون از (میم صاد)چیه؟؟

پاسخ:
مخفف اسمم هست
سلام

وب جالبی دارید

اگه با تبادل لینک موافقی بودید ما رو دقیقا به اسم    ˙·٠●❤جــــوان عــــاشـق❤●٠·˙    لینک کنید و خبر بدید به چ اسمی لینکتون کنیم

عشق یعنی فراموش کردن خود در معشوق.
ماهیت عشق،خود فراموشی است.
ترک مصلحت خویشتن است.
غرق شدن است چنان که فقط معشوق میماند و بس.
راه عشق ،راه فناست.
عاشق باید هنر محو شدن را بیاموزد.
او باید از اوصاف بشر بمیرد،تا اسرار عشق الهی اورا بر سر نهد و امواج عنایت دم به دم معشوق اورا باخود ببرد. مسیحا برزگر

 

mrci k omadi pisham dostam:D
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۱ دختر ایرانی
سلام . اقا صالح با ما قهرید؟ دیگه سر نمیزنید

دوست عزیز سلام.....

از شما دعوت میکنم که به وبلاگم بیایی و در مورد پست آخر با عنوان

"من همیشه حاضرم تا قاشق غذای خود را با شما سهیم شوم"

نظر زیبا و احساستونو بیان کنید.....

ممنون از مهربونت....منتظرتم[قلب][گل][قلب][گل]

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۳ خادم الرضا
کارتون عالیه.....
نوشتها عالیه....
شرمنده بابته حضور کم رنگم!
خبر مهم چی بود ک گفتید؟؟؟؟؟

از غم دوست در این میکده فریاد کشم           

 دادرس نیست که در هجررخش داد کشم 

 

سال ها می گذرند ، حادثه ها می آیند             

 انتظار فرج از نیمه ی  خرداد  کشم

 

به امید ظهورش و گسترده شدن عدل در جهان...

   

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۰ صحیفه سجادیه
با سلام
با افتخار لینکتان کردم جناب نیکو منش
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۳ سایت کربلایی حسین عینی فرد
چشم/حتما؟
سلام.سلام.ممنون از حضورتون.آپم.
خدایا
به من صبر عطا کن تا بتوانم
انتظار نعمتهایت را بکشم
خدایا به من عشق نازل کن تا بتوانم
به بندهایت عشق بورزم
خدایا به چشمانم اشک فراوان هدیه کن
تا بتوانم برای جلب رضایت تو
شب ها را تا صبح گریه کنم

موفق و سربلند باشی
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۳ مهدی با فتحه
سلام دوست عزیز به خدا هر دفعه که منو دعوت کردی اومدم واستم نظرم گذاشتم به خدا من میگم که اینقدر گناهکارم ه حتما پیامامام بهت نرسیده دید گفتم کسی دوسم نداره
سلام وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم به ادرس جدیدم سر بزنید


سلام
وب زیبایی داری
دوست عزیز اگه چیزی برای خرید خواستی از این فروشگاه بخر .blogfa.com

سلام دوست عزیز......
من تا1تیر بیکار هستم......بعدش دیگه باید برای کنکورم بخونم......
وظایف مارو تا یکم ببند بعدش بده به ما.......
لطفاً با جامعیت و کلیت مطلب......
.
التماس نور

دلم آغوش می خواهد ........نه مرد.........نه زن.......

خـــــــــــــــــــدایا!!! زمین نمی آیی؟؟؟؟....

ای خوشا وقتی که بگشایم نظر در روی دوست

سر نهم در خط جانان جان دهم بر بوی دوست

من نشاطی را نمی‌جویم به جز اندوه عشق

من بهشتی را نمی‌خواهم به غیر از کوی دوست(فروغی بسطامی)


سلام ممنون ازحضورتون

هر کجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره ، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر می رویند
قارچ های غربت ؟ سهراب سپهری

 

سلام

 

امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشین

 

یا علی

بیائید تا جمله مستان شویم
ز مجموع هستی پریشان شویم
چو مستان بهم مهربانی کنیم
دمی بی‌ریا زندگانی کنیم
بگرییم یکدم چو باران بهم
که اینک فتادیم یاران زهم
جهان منزل راحت اندیش نیست
ازل تا ابد، یکنفس بیش نیست... 


رضی‌الدین آرتیمانی

 

سلام داداشی........ببشید دیر اومدم.......

تا دل مسکین من در کار تست 
آرزوی جـــــان مـــن دیــــدار تسـت 
جــان و دل در کـــار تــــــو کـــردم فـــدا 
کــــار مـن ایـــن بــود دیگـــر کــــار تست 
با تـــو نتـــوان کــــرد دســـــت انــدر کمــر 
هـــرچه خــواهی کـن که دولت یار تست 
دل تــــــرا  دادم  وگــــر  جـــان  بایـــدت 
هـــم فـــدای لعـــل شکـــربار تســت 
شایدم گر جان و دل از دست رفت 
ایمنـم دادی که در زنهار تست
انوری


سلام دوست عزیز معذرت ک کم بت سر میزنم دیگه از به بعد زیاد میشه امتحاناتم شکر خدا با موفقیت تمام شد خوشحال میشم سر بزنید آپم
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۸ خادم الرضا
سلام.نیستین؟؟
راستی زیارت قبول
به ماهم سربزنید وقت کردی
هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :
بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم

آمین

این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه!
././
پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه

الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...
بی نظیر بود به منم سربزنی خوشحال میشم
. . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ تشریف بیارید
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶ تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ تشریف بیارید
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶تشریف بیارید
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶تشریف بیارید
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶تشریف بیارید
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶تشریف بیارید
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶تشریف بیارید
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶تشریف بیارید
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶تشریف بیارید
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶تشریف بیارید
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۷ بانو فرزانه
سلام محمدصالح
احوال شما؟
کجایی دادش؟ دیگه سر نمیزنی
نمیگی شاید خواهرت دلتنگت بشه؟
شوخی کردم. امیدوارم خوب و خوش باشی
باز هم مثل همیشه قسمت نظرات رو پیدا نکردم. مجبور شدم بیام اینجا کامنت بذارم
در پناه مهر او...
از غم و درد مکن ناله و فریاد که دوش * زده ام فالی و فریاد رسی می آید
خبر از بلبل این باغ بپرسید که من * ناله ای می شنوم از قفسی می آید. . . یا صاحب الزمان (عج)

مرسی که سر زدین وب شمام قشنگه.
سلام ممنون شما هم وب خوبی داری نمیتونم تو طرح یاری  امام شرکت کنم چون پدر فقط یک ساعت تو روز میذاره پا اینترنت باشم اما ارادت خاصی به ایشون دارم ازشون خیلی حاجت گرفتم ممنون که سر زدی
نه من لایق این کار خودمو نمیبینم انشااله یه خواهر دیگه  برای این طرح انتخاب بشه شب شکلاتی بای
باور کنید دوس دارذم شرکت کنم اما اصلن وقتشوندارم ناراحت نشدید انشااله یه ماه دیکپگه سرم خلوت تره
سلام عزیز بلاگه خیلی قشنگی ساختین خیلی ماهرانه براش کار کردید
ایشالله روز به روز شلوغ تر بشه بلاگتون
سلام دوست عزیز ممنون که بهم سر زدی اگر میشه منو لینک کنی ممنون میشم منم شمارو لینک میکنم . بازم بهم سر بزن. سایت قشنگی داری.و پر بار. راستی در مورد طرح امام زمان هم بهم بگو .ممنون موفق باشی
انسان هوشمندی که به هوشمندی اش می نازد، به زندانی می ماند که به بزرگی زندانش می بالد 
.:: سیمون دیل ::.
خیلی عالی است از اینکه به وبلاگ من نیز سری زدید متشکرم . موفق باشد