میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

فلسفه چادر!

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ق.ظ


چادر نگهبان "حیا" است
برای همین آن دخترک
چادر به سر ندارد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۵
میم صاد

نظرات  (۲۴)

مسلما" همه ی چادری ها باحیا وهمه ی کسانی که چادر به سر ندارند بی حیا نیستند!

ممنون از حضورتون

پاسخ:
خواهش میکنم
سلام لینک شدید...
سلام

دزدان عفاف ، از دیوار کوتاه بد حجابی ، راحت تر به حریم کرامت زنان و دختران دستبرد می زنند . اما زنان با حجاب، به خاطر آن که در سنگر حفاظتی عفاف و پوشش اند از این گونه تعرض ها و وسوسه های شیطانی مصون ترند.

سلام

اجازه میخوام  مطلبتون رو با این فرمایش از امام علی(ع) کامل کنم که : چادر نگهبان حیاست و (هر کس حیا به او لباس بپوشاند، مردم عیب او را نبینند).

پاسخ:
درست وبجا
مدتابود که دنبال یه دوس پایبندبه احکام ودوست دار مکارم اخلاقی میگشتم ازآشنایی باشما خوشحالم بیشتردوس دارم اگه میاییدتووبم دربارهی مسائل مختلف جهان دین فلسفه یا...بحث کنیدتایه فیضی ببریم هم اتلاف وقت نشه این سرگرمی مابه وب... 
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۶ مســـــافر ســــــــاده دل

در زلال آفتاب نگاه خداوند، قنوت عشق را عاشقانه به زمزمه می نشینیم،

در ماه رجب که سجاده ای به وسعت هستی گسترده است

مرا از دعایتان بی نصیب مگذارید.



سلام
من شما رو یادم شده بود لینک کنم با اجازه لینکتون کردم
ببخشید اگه دیر شد
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۵۶ بچه سید از ناجی آخر
امشب شب آرزوهاست...
برای ظهور مولا دعا کنید لطفا...
الهم عجل لولیک الفرج
سلام دوست عزیز
مثل همیشه زیباوخواندنی-منتظر
جملات زیبای شمادرموردلیله الرغائب هستم.یاعلی التماس دعا
سلام.منتظر حضور گرمتان هستم.امشب شب آرزوهاست
نمیدانم بهترین در زندگیتان چگونه معنا می شود آن بهترین ها را برایتان آرزومندم
موفق و سربلند باشی
سلام / کار خوبی انجام داده اید . متشکرم که از وب من بازدید کردید .
با موضوع حجاب وحیا موافق هستم .
به جمله جالبی اشاره کردید  ( چادر نگهبان حیا است )
در هر جامعه ایی اگر سراغ غیرت وحیا را بگیرید باید به سیمای زنان آن جامعه نگاه کرد ومردانی که از دامن همین زن ها تر بیت یافته اند.

اگر جامعه ایی به سوی خطا پیش رود شاید یکی از علل آن بی توجهی بانوان محترم به موضوع حجاب است که همه اش در چادر خلاصه نمی شود .
هر چند چادر محدودیت نیست ولی گاهی بعضی ها فکر می کنند ابزاری برای لج بازی است .
به هر صورت برای شما آرزوی سلامت دارم وامیدوارم موفق باشید .
وب جالب و کاملی دارید . مبارک است
پاسخ:

بسیارعالی بود

موافقم

خواهش میکنم...

التماس دعا

شب آرزوهاست بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید. و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید
"این الرجبیون"
ماه الهی رجب
اولین روزش باقری
سومینش نقوی
دهمینش تقوی
سیزدهمینش علوی
نیمه اش زینبی
وبیست وهفتمش محمدی(ع)برشمامبارک.
امشب لیله الرغائب هست،چشماتوببندوبگوخدایامن عاشق مهدی توهستم.چشماموبه ظهورودیدارگل نرگس منورکن.
حاجت رواباشی محمدصالح جان.

سلام

ممنون از حضورتون.

از مطلب مفیدتون بهره بردم.

ممنون

سلام اخوی عالی مثل همیشه نگفته بودی جریان چت روم رو خب اون کارت چی بود برادر؟التماس د عا
چرا چت رو مانقدر خلوته؟

پاسخ:
خودآقاهم غریبه
سلام دوست عزیز. من به حجابم اعتقاد دارم اما دارم دوستانی که حجاب من را ندارند . به اعتقاد من چادر داشتن یا نداشتن نباید ملاک برتری آدم باشد ملاک برتری ما تقواست. هستند کسانی که چادر به سر دارند اما بویی از تقوا نبرده اند و هستند کسانی که چادر به سر ندارند اما دلشان بوی تقوا می دهد. وقتی چادر رنگ سیاست به خود می گیرد بوی تقوا را از دست می دهد. من دیده ام بارها که رنگ سیاه چادر من تفکر مردم را نسبت من سیاه می کند و هستند کسانی که حرمت رنگ سیاه چادر مرا نگه نمی دارند با وجود همه اینها چادر برای من بوی سیاست نگرفته و هم چنان سنگری است برای من در برابر هجوم آلودگی ها و تکلیفی است که از جانب خدا بر دوش من گذاشته شده است پس دوستش می دارم...
پاسخ:

بنده هیچ وقت نگفتم هرکی چادرداره خوبه یابده شماحرف روبدمتوجه شدید
حیاداشتن فرق میکنه

قطعاملاک تقواست
____
 فرمایش از امام علی(ع) کامل کنم که : چادر نگهبان حیاست و (هر کس حیا به او لباس بپوشاند، مردم عیب او را نبینند).
___
این حدیث رودوستمون فرمودند
کامنت هارومیخوندیدمتوجه میشدید
___
التماس دعا
یاحق

معنی عشق را در هوس پیدا کردیم....

غافل از اینکه عشق چیز دیگری است......

سلام
با مداحی های جدید آپم
زود بیا و دانلود کن و نظر یادت نره

دیگه به ما سر نمیزنی

منتظرم ها...

پاسخ:

فصل امتحاناکمترسرمیزنم

ببخشید

سلام باشه میم صاد یه کم آروم تر یه لحظه احساس کردم حرف خیلی بدی گفتم من کلا نظر و اعتقادمو گفتم به کسی جسارت نشه.
پاسخ:

من آرومم...

بله درسته

 انگار خیلی به حرفهایتان اطمینان دارید. قبل از نوشتن کمی تامل  داشته باشید.
پاسخ:

خیلی هم اطمینان دارم

شمامث اینکه زیادخوشتون نمیادمجبورنیستیدحضورداشته باشید

۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۸ اسمان همیشه ابری نیست...
مثل همیشه زیبا بود.موفق باشید
من تازه وب شما رو پیدا کردم خیلی زیبا گفتید
پاسخ:
سلام ممنونم ازحضورتون ونظرلطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی