میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

خودم را به من!

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ


چقدر لجم می گیرد!

وقتی یادم می افتد

خودت را از من گرفتی و

خودم را به من دادی!!


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۳
میم صاد

نظرات  (۱۷)

آری ... آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست
سلام
ممنون از حضور سبزتون
اگر روزی محبت کردی بدون منت و لذت بردی بدون گناه
بدان ان روز واقعا زندگی کرده ای
سلام
با مداحی های جدید آپم
زود بیا و دانلود کن و نظر یادت نره

این جمله رو وقتی که رفته بودم راهیان نور رو دیوار یکی از اردوگاه ها نوشته بود که:

گناه یعنی خداحافظ حسین(ع)

دوست دارم یه پست بدی که تو این باشه و اگه اشکال نداره اسم من رو هم بنویسی

سلام محمدصالح عزیز
امیدوارم احوالت خوب باشه
عذر تأخیر دوست خوبم
این روزها درگیر امتخانات پایان ترم هستم. چیزی به امتحانامون نمونده
ببخش دیر سر میزنم. چقدر آپ داشتی و..
ممنونم که از خواهرت یاد میکنی
همیشه از دیدن کامنتهات خوشحال میشم
پستهای جدیدت کوتاه و پرمعنا هستند. من نوشته های کوتاه رو بیشتر دوست دارم
در پناه خدا باشی
باز هم میام داداش (م.صاد)
ای وای!!
یادم نبود اینجا از اون آیکونها نیست که برات بفرستم
{گل}{گل}{لبخند}
خرج شیطان شدیم
افســـــــــــــوس
سلام برادر عزیز. بابت بازدید و اعلام نظرتان سپاسگزارم. یکی از ویژگیهای قلمتان، گزیده نویسی، سادگی زبان و در عین حال عمیق بودن نگاه آن است. در هجوم سرسام آور سایت ها و سخن ها، شیوه ای پسندیده اختیار کرده اید. ان شاء الله در این راه موفق باشید. 
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۸ گیاهپزشک دیگه تنها نیست

جاذبه سیب، آدم را به زمین زد…

و جاذبه زمین، سیب را…

فرقی نمی کند،

سقوط، سرنوشتِ دل دادن به هر جاذبه‌ای، غیر از خداست.

به جاذبه‌ای می اندیشم که پروازم می دهد.

خدا…
داداش جونم شرمنده در گیر کار بازارم این چند روزه نتونستم سر بزن

شما به بزرگواری خودت منو ببخش

۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۷ گیاهپزشک دیگه تنها نیست

داداش خوب چنین حرکاتی تو وبلاگ بزنیم ولی قبلش یه سری زمینه ها میخواد اولین کارش اینه که گناه نکنیم و باید اینو برای مخاطبان جا بندازیم زبانی امام زمان خیلی یار داره ولی در عمل یاری برای امام زمان وجود نداره که بخواد ظهور کنه

هر کی مرد عمل باشه مهمه نه ظاهر

باید در مورد چکارهای کنیم که امام زمان ظهور کنه صحبت کنی و بعد دنبال چنین یارهای با اون ویژگیها بگردیم 

حالا سرم خلوت بشه بیشتر بهت کمک میکنم داداشی

تو بهم سر بزن

۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۰ گیاهپزشک دیگه تنها نیست

سلام دوباره به داداش گلم

اره با شرط و شروط میشه که حداقل به خودمون بیام که ببینیم چقدر در طول روز گناه میکنیم و کمتر گناه کنیم حداقل 

اگه خوبم اگه بد اگه دلم اونوبهونه کردنترس....تاتش میمونم...تبریک میگم وب خوبی داری نشه دفعه آخرت که به ما سرمیزنی.

سلام

متشکر از حظورتون 

وبلاگ بسیار جالبی دارید

با افتخار لینک شدید

یا حق...

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
زیبا بود
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
زیبا بود
سلام

ممنون سرزدین واطلاع دادین.
متن قشنگی بود.

همیشه فکر می کردم چون گرفتاریم به خدا نمی رسیم، ولی فهمیدم چون به خدا نمی رسیم ،گرفتاریم.




آه ای آدم تو دیگر آدم مباش

تازمانی که حوا فاحشه است

خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی