میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

اصحاب مهدی

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ

هنوز وقت داریم

اصحاب مهدی

جوانند.



ترجمه انگلیسی:

Still have time
Companions of Mahdi

Young.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۹
میم صاد

نظرات  (۵)

۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۲ خادم الرضا
ممنون ک خبر دادید چشم!
ولی ی جواب قانع کننده ندادید.....واقعا جای تعجب داره عادی نمیشه
سلام

ازکحا معلوم شاید وقتی نباشه!!!!!!!!!
پاسخ:
منظورمن عمرنیست
منظورم این است که هنوزجوانیم ووقت داریم تاپیری
متوجه شدید
قبل ازانتقادوهرحرف بی ربط بهتره به موضوعش بیشتردقت کنید
ممنون
سلام
چرا نسبتا کوتاه ؟
می شه گفت تقریبا هر شب بهتون سر زدم،
مطالبتون جالبه
هستم!این شرط وبه اندازه ی 2ساله  که روش کار کردم شما می گی نگاه به نامحرم من می گم فکر به نامحرم وندیدن فیلمهای صحنه دار همون می شه دیگه؟
پاسخ:
ممنونم لطف داریدولی کاش دراین مورددرمکان طرح نظرمیدادید
بله همه ی ایناهمون مطلبی هست که حقیرگفتم
نگاه نکردن به نامحرم چه فرقی میکنه چه جوری باشه
بازم ممنونم ازتون که کنارماهستید
سلام
ببخشید به من میگین قبل ازانتقادو هر حرف بی ربط بهتره به موضوعش بیشتر دقت کنید متوجه شدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما چطور فکر کردین من فکر نکرده حرف زدم ومتوجه نمیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

بهتر نیست شما هم دقت کنید!!!!!!!!!!!!!!11
آقای محترم
شما گفتین وقت داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
من گفتم اصلا وقتی نداریم ؛ فرصتها درحال گذرن...!!!!!!!!!!!!!
اهل بیت ما نمیتونستن پیش بینی کنن که وقت دارن یا نه حالا شما میگین وقت داریم!!!!!!!!!!!111
پاسخ:
شمابازهم حرف خودتون رومیزنید
من اصلامنظورم گذرعمرنیست!
شماجوانی روازچه سالی تشخیص میدید؟
ازیه سالی تاآخرجوانی حالاهرچندسال طول میکشه وقت هست
پس زیاده روی نکنیدلطفا
البته بنده منظوری ندارم
فقط قصدم این است که منظورحقیرروبه شمابفهمونم...
سلام
به گمانم هیچ کدوم نتونستیم منظورمون رو بگیم.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی