میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

حجم گناه

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲ ق.ظ


حتی نگشتیم
تا نرم افزاری بیابیم
که حجم گناهانمان را کم کند!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۵
میم صاد

نظرات  (۲)

۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۴۱ روزنامه دیواری دیجیتال

زدست دیده و دل هر دو فریاد
که هر چه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش ز فولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد
****
ایام رجب مبارک
 

 خیانت دیدم وُ گفتم : تلافی می کنم من هم

اگر با دیگری باشم؛ سبک تر می شود دردم
 خیانت کردم اما تو؛ ز من با طعنه پرسیدی :
چرا با اینکه بیزاری دچار ترس و تردیدی؟
 خیانت کردی و چون ابر؛ به شَکَّم گریه باریدم
 خیانت کردم وُ اشکی به چشمانت نمی دیدم
تلافی کردم و دردی فزون گردیده بر دردم
درونت از غمم خالیست ؛  خیانت من به خود کردم
گناهت گردنم مانده ؛ چه تاوانی که پس دادم
چه کردم با خیالاتم ؛ نخواهد رفت از یادم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی