میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

سراغ همه را...

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ


سلام به آقایی
که جمعه  سراغ همه را گرفت
اما کسی سراغش را...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
میم صاد

نظرات  (۱۱)

۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۹ دلنــــــــامه
نوشته هاتون عالی بود

سلام ممنونم ...خوشحال شدم از اشناییتون ولی امیدوارم که همیشه بیاید و سر بزنید ..من دوستای با معرفتو میپرستم

یا حق

پاسخ:
من اصلامجبورم به شمابیشترسربزنم
اخه اولین لینک من بودیدخواهش میکنم
موىدباشید
یاعلی
slm webton kheyli  erfaniye be adam hese ghashangi mide mofagh bashin aziz
پاسخ:
سلام دوست بزرگوارمرسی ازحضورتون ونظرلطفتون
ممنونم لطف داریدتشکر
بازم سربزنیدخوشحال میشیم

سلام واقعا متن های خوبی بود مخصوصا این که واقعا همینطوره...افسوس...خوشحال میشم به وب منم سر بزنید.z.r

پاسخ:
سلام دوست عیزمرسی ازحضورتون ونظرلطفتون
خواهش میکنم
چشم حتما
شماهم سربزنیدخوشحال میشیم
التماس دعا

به اندازه تمام غنچه های سبز نوروزی
به اندازه گرمی لاله های سرخ تابستونی
به اندازه تمام برگهای زرد درختان پائیزی
به اندازه سفیدی برفهای سرد زمستونی
. . .
سبز و سرخ ، زرد و سفید
به اندازه چهار فصل وجود زندگی
بی نهایت ، جاودانه ، همیشگی
دوستت دارم

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

سلام داداشی

خداقوت ..

خیلی عالیه....

سلام
جمله های خیلی خوبی دارین.
بازم بیاین به وبم
بازم میام
فعلا
albatte vebe khubi darid
سلام مرسی از حضورت...
وبه زیبایی دارین.موفق و سربلند باشی..
امیدوارم دوباره هم سر بزنید

سلام

راستش شما اولین ارتباط وبلاگی من هستید!

نوشته های خوبی دارید

ممنون از نظر مثبتتون  

امیدوارم قلبتون از هدایت لبریز بشه

همه ی مطالب زیبا و با محتوا....

موفق باشید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی