میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

بغل آشتی

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ


قهر می کنم با تو
چون بغل آشتی می چسبد!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۳
میم صاد

نظرات  (۴)

۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۱۶ محمد هاشم مصطفوی

سلام

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

یاعلی

سلام آقا محمد صالح

جملات زیبایی را انتخاب کرده ای.

موفق و شاد باشی.

 

پاسخ:
سلام رقیه خانم ممنونم ازحضورتون
سلام دوست عزیز وبلاگ عالی دارین موفق باشی
هنوز هم عاشقانه‌هایم را عاشقانه برای تو می‌نویسم..
هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف می‌زنم..
هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است..

این روزها دیگر پشت پنجره می‌نشینم و به استقبال باران می‌روم.
می‌دانم پائیز، هنوز هم شورانگیز است..
می‌دانم  یکی از همین روزها کسی که نبض زندگی من است،
کسی که جز تو نیست بازمی‌گردد..

می‌دانم تمام می‌شود و ما رها می‌شویم؛ پس بگذار بخوانم:
اولین عشق من و آخرین عشق من تویی
نرو، منو تنها نذار که سرنوشت من تویی..
.
پاسخ:
سلام اقاحبیب مرسی ازحضورتون ومحبتتون
بازم سربزنیدباعت افتخاره بلاگ بنده است بذیرای شماباشه
یاعلی

خیلی قشنگ بود خیلی

پاسخ:
سلام مرسی ازحضورتون ونظرلطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی