میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

مورچه های قصاب

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ


بعد مرگ

شکم این بچه گنجشک ها را سیر کنم

شرف دارد، تا این که سروکارم بیفتد

به مورچه های قصاب قبرستان...!


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲
میم صاد

نظرات  (۸)

سلام داداش گلم.
امیدوارم احوالت خوب باشه
ببخش با تاخیر اومدم
حق با شماست. اما فراموشتون نکردم. مگه میشه داداش خوبمو فراموش کنم
ممنونم اومدی و به خواهرت سر زدی
بلاگ خیلی خوبی داری
مطالبتو تا حدودی خوندم. کوتاه نوشتهای جالبی بودند. مخصوصا حکایت این مورچه های قصاب..
باز هم به خواهرت سر بزن
در پناه حق باشی
حالا که اینجا به جای اون آیکونهای بامزه میشه متن رو ویرایش کرد منم یه کم خوشگلش کردم
برای داداش مهربانم...{گل}
پاسخ:

سلام خواهرم...ممنونم خوبم

خواهش میکنم ایرادنداره...

لطف دارید

خواهش میشه

ممنون که سرزدیدبسیارعالی دستتون دردنکنه

مویدباشید

۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۳۸ اسمان همیشه ابری نیست..

ممنون از توجه تون به نظرات.

پاسخ:
خواهش میکنم کاری نکردیم...
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۴۴ دلنوشته تنها

سلام

چقدر وب لایک قشنگی دارید چقدر دم و دستگاه خیلی جالب اگر اجازه بدهید بعضی از مطالب شما را استفاده کنم

پاسخ:

 

سلام دوست عزیزممنونم ازحضورتون
چشماتون قشنگ میبینه
باذکرمنبع ایرادی نداره

سلام
وب زیبا و با مصمای دارید موفق باشید بازم سر بزنید
چشم داداشم آخه کسی از وبلاگت سیر نمیشه الان کار دارم باز برگشتم یک سری دیگه زدم
پاسخ:
یدونه ای داداش لطف داری بقرآن

سلام

-------------------------

فاجعه رفتن او
چیزی را تکان نداد
من هنوز هم چای میخورم
قدم میزنم
هستم!
اما تلخ تر...
تنهاتر...
بی اعتمادتر..

 

نفسم نفستوخیلی میخاد…به نفست بگو نفسمو بخاد….اگه نفست نفسمو نخاد… به نفسم میگم بند بیاد

دلــم فـیــلــم بــلــنــد مــی خــواهــد
یـه واقــعـیـتـــ عــاشــقــآنــه
بــا پــر از سـکــانــس هــای بــا تــو بــودن
و یــکـــ دکــمـه ی تــکــرار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی