میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

ماه جهنم!

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ


جهنم یک ماه دارد فقط

آن هم خرداد و امتحاناتش...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۸
میم صاد

نظرات  (۲)

۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۵۴ گمنام باشم بهتر است
سلام علیکم.
قبل از هرچیز میخواهم از شما برادر و سرور بزرگوارم عذرخواهی کنم.
امیدوارم به بزرگی خودتان و قلب رئوفتان این حقیر را ببخشید.
راستش من میدانم که شما جوان مومنی هستید اما وقتی متوجه شدم که شما چت روم مذهبی!!! را راه اندازی کردید به حدی شوکه شدم و یکه خوردم که خدا میداند. کامنتی که برایتان گذاشتم بالحن تند و بی ادبانه بود و لایق شخصیت شما بزرگوار نبود. انشاالله که بی احترامی و جسارت بنده را ببخشید و حلال فرمایید.
عزیز گرامی ممنون از اینکه قلب مولانا صاحب الزمان را خوشنود کردید انشاالله که خداوند شما را خوشنود و عاقبت بخیر دنیا و آخرت قراردهد. چت روم مذهبی حقیقتا موجب انحراف ذهنی بسیار از جوانان میشد و قطعا لطمه ای که از این چت روم به اعتقادات و روحیات جوان وارد میشد قابل مقایسه با سایر چت روم های آزاد و یله نبود.
بازهم از عمل شایسه ی شما سپاس گزاری میکنم و طلب حلالیت دارم.

"الهی همنشین مهدی صاحب الزمان باشی"
یامهدی...

جزاکم الله خیرا...انشاالله
پاسخ:

برعکس شماکه خوشتون نیومده اقاابراهیم اتفاقاقراره دوباره راه اندازی بشه باحضورهمیشگی یک روحانی

برعکس شماکه استقبال نکردیدخیلی هاخوششون اومده وخواستارراه اندازی دوباره شدند...

شمامجبوربه حضورنیستید

یامهدی

۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۵ گمنام باشم بهتر است
سلام. من ابراهیم نیستم.
ادرس وبلاگ شما رو از وبلاگ آقای ابراهیم تنیانی پیدا کردم.
شما برای ایشون کامنت گذاشته بودید.من هم از ادرس کامنت شما به وبلاگتون اومدم.البته به اقای تنیانی هم گفتم که به شما راجع به موضوع چت روم صحبت کنن اما ایشون هیچ موضع گیری خاصی نداشتن فقط گفتن که سعی میکنن بگن. اگه باور نمیکنید به وبلاگ ایشون مراجعه کنید کامنت من  و پاسخ ایشون توی وبلاگشون هست.

بازهم از شما عذرخواهی میکنم.
یامهدی...
پاسخ:
اگه اقاابراهیم نیستیدپس ازکجاحقیررومیشناسید؟
نه مشکلی نبود
یامهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی