میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

میم.صاد

روابط عمومی:ms.1374@yahoo.com

مدرک

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ب.ظ


 

بنده‌ام!

 

بالا بروی،

پایین بیایی؛

شیطان

سلاحی جز وسوسه نـــــــدارد ...

بی‌خود به دنبال جمع کردن مدرک نباش!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۱
میم صاد

نظرات  (۷)

ممنونم

حتما سر میزنم...

پست خیلی خیلی جالب و زیبایی بود[گل]

پاسخ:
خواهش میکنم...عزیز
تمام راهها را بسوی جاده ی تنهایی می پویم

و در اضطراب گلبوته های جدایی ,

چشمانم را بسوی صداقت پروانه های شهر عشق , آذین می بندم .

به تو فکر می کنم که چگونه در گلزار وجودم , آشیان کردی

و بر تاروپود تنم حروف عشق را ترنم نمودی .

پس باورم کن که به وسعت دریا و به اندازه ی زیبایی چشمانت
هنوز در من شمعی روشن است .

و من…

در انتهای غروب , نگاهم را بسوی مشرق چشمانت دوخته ام

تا مگر بازتاب صداقتمان در دستان

تو تجلی کند ….!!!
سلام دوست عزیز ممنون از حضورت وبلاگ شما هم زیبا و واقعا تامل برانگیز بود خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
یا حق

سلام

وبلاگ شما هم قشنگه

در عین سادگی بسیار زیباست

ممنون که منو به وبلاگتون دعوت کردید

۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۴ پَــَََََــرے نـآزِِِِ نـآزززز

جالب بود

پاسخ:
خواهش میکنم
وبلاگتون عالی بود استفاده کردیم مرسی که به من سر زدین/.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی